Subject: Teavitus
From: "Kriminaalhooldusosakond" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jan 2024 13:43:50 +0200

Teavitus

Teatame Teile, et alates 01.02.2024 viiakse alaealiste ja noortega
tegelevad kriminaalhooldusametnikud Viru Vangla III üksuse koosseisust üle
Tallinna Vangla kriminaalhooldusosakondade kooseisudesse. Sellega
muudatuse tulemusena tekib Eestis ühtne kriminaalhoolduse organisatsioon,
mis vastutab kriminaalhoolduse täideviimise eest üle Eesti kõigis
vanusegruppides ning kriminaalhoolduse funktsioonides.

Kuni seni töötasid noortele spetsialiseerunud kriminaalhooldusametnikud
kuni 21-aastaste kriminaalhooldusalustega, siis alates 1. veebruarist
laieneb noorte erikohtlemine uutes juhtumites kuni 26-aastastele noortele.

Alaealiste ja noorte kriminaalhooldusametnike uued osakonnad vastavalt
maakonnale:

Harjumaa

Ida-Harju kriminaalhooldusosakond

Ida-Virumaa, Lääne-Virumaa

Viru kriminaalhooldusosakond

Pärnumaa, Raplamaa, Läänemaa, Järvamaa, Hiiu maakord, Saare maakond

Pärnu kriminaalhooldusosakond

Tartumaa, Viljandimaa, Valgamaa, Võrumaa, Põlvamaa, Jõgevamaa

Tartu kriminaalhooldusosakond

Kirjavahetuses palume üle-Eestiliselt kasutada aadressi [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Palun viige see info ametnike ja töötajateni, keda see puudutada võib.

Meeldivat koostööd soovides

Jako Salla

Kriminaalhoolduse direktor

Tallinna vangla